Передзаряджання конденсаторів інвертора PowMR (pre-charge)

Передзаряджання конденсаторів інвертора PowMR (pre-charge)

Попередній заряд конденсаторів гібридного інвертора корисний після його довготривалого відімкнення від батареї у випадку, коли вхідні конденсатори встигли розрядитися.


Для чого це корисно?
1) Струм зарядки конденсаторів перевищує максимально дозволений струм в JK BMS і вона блокує розряд, тобто інвертор не запуститься
2) Великий струм може вивести з ладу польові транзисторі в BMS
3) Великий струм не дуже корисний для самих конденсаторів
4) Саме в мене були випадки видалення усіх налаштувань з інвертора, хоча й може це співпадіння


Для вирішення цього питання існує декілька методів:
1) Звичайна лампа розжарювання. Під’єднуємо її послідовно акумулятору на короткий час. Вона обмежує струм зарядки конденсаторів і не блокує BMS. Коли перестане “блимати”, підключаємо батарею напряму


2) Можна тимчасово (до повного старту інвертора) ввімкнути в BMS режим Emergency – він відключає контроль усіх параметрів і дає зарядитись конденсаторам з початковим великим струмом


3) Можна скоригувати параметр в налаштуваннях BMS “SCP Delay” наприклад, до 3000 мікросекунд. Це час, на якій інвертор дозволить перевантаження по струму.

4) В деяких версіях BMS є окрема функція “precharge“, але в старих нема.

5) А можна створити просту схему попереднього заряду конденсаторів – вартістю до 100 грн.

Нам знадобиться:
1) Резистор керамічний 33 ОМ, 20 Вт. Якщо є більше, то просто буде довше заряджатися.

2) Кнопка натискна (майже будь яка). Бажаний струм комутації 1-2 Ампера. Я використовував непотрібну мені кнопку від BMS


Якщо хочете візуалізацію заряду то додатково:
3) Резистор 2 кОм (0,125 Вт) для обмеження струму через світлодіод
4) Світлодіод. В моєму випадку, світлодіод був в кнопці від JK BMS.

Детально все описано та розказано в відео:

Залишити відповідь